e-hak24.pl - producent zawiesi pasowych, wężowych i łańcuchowych
e-hak24.pl - producent zawiesi pasowych, wężowych i łańcuchowych

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Nie każdy zakup okaże się trafiony. Jeśli produkt nie spełni Państwa oczekiwań i zdecydują się Państwo go zwrócić, poniżej znajdują się wszystkie niezbędne informacje na temat możliwości i procedury zwrotu na ehak24.pl.
 
Dla Przedsiębiorców:
  1. Wyłączenie rękojmi:
    • Przedsiębiorcom nie przysługuje prawo do rękojmi za wady produktów.
  2. Odstąpienie od umowy:
    • Przedsiębiorca może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po jego stronie, jednak może zostać obciążony karą umowną do 30% wartości brutto zamówienia oraz kosztami transportu zwracanego zamówienia.
    • Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku towarów nie prefabrykowanych, produkowanych według specyfikacji przedsiębiorcy lub zaspokajających jego zindywidualizowane potrzeby, a także w innych przypadkach wymienionych w regulaminie.
  3. Zwroty towarów:
    • Przedsiębiorcy przysługuje prawo zwrotu towarów w ciągu 3 dni od dostawy, z wyłączeniem towarów opisanych powyżej.
    • Zwrotom nie podlegają towary używane, uszkodzone, zmontowane i następnie rozmontowane, bez oryginalnego opakowania i dokumentacji, ani zamówione na życzenie przedsiębiorcy.
  4. Odpowiedzialność sprzedawcy:
    • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub opóźnienie przesyłki po jej przekazaniu przewoźnikowi.
    • Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy ograniczona jest wyłącznie do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy. Sprzedawca nie odpowiada za utracone korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.
  5. Wypowiedzenie umowy:
    • Sprzedawca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez podania przyczyn.
    • Sprzedawca ma również prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny.
  6. Kontrola przesyłki:
    • Przedsiębiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w momencie odbioru i zgłoszenia ewentualnych szkód przewoźnikowi.

    Towar uszkodzony w transporcie/dostawie:
  7. Procedura zgłaszania wad powstałych podczas transportu/dostawy zamówionego towaru:
    • Należy spisać protokół, który zawiera następujące informacje: 
 
a. Datę i godzinę sporządzenia
b. Dane firmowe 
c. Datę i godzinę doręczenia 
d. Opis szkody i stanu przesyłki 
e. Informacje o opakowaniu przesyłki
 
 
O czym warto pamiętać:
  • Zgłoszenie uwag dotyczących przesyłki może dokonać wyłącznie Odbiorca.
  • Kurier lub firma spedycyjna mają obowiązek, na życzenie klienta, poczekać do momentu rozpakowania towaru i przeprowadzenia wstępnych oględzin zamówienia.
  • Sporządzając protokół, nie można zapominać o żadnych szczegółach; gotowy protokół powinien być dołączony w odpowiedniej sekcji na uwagi do listu przewozowego.
  • W przypadku braku wzoru protokołu szkody, można go spisać odręcznie, jednak wymaga on podpisów zarówno Odbiorcy, jak i Kuriera.
  • Kurier lub firma spedycyjna nie mają prawa odmówić spisania protokołu szkody, jeżeli zewnętrzny wygląd przesyłki sugeruje uszkodzenie zawartości.
  • Odbiorca ma prawo odmówić przyjęcia uszkodzonego towaru.
 
Wadę zauważono po odbiorze przesyłki?
  • Niezwłocznie skontaktuj się z firmą spedycyjną lub kurierem, poinformuj o zaistniałej sytuacji i poproś o powrót do miejsca doręczenia w celu spisania protokołu.
 
 
Dla Konsumentów:
  1. Reklamacje:
    • Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową. W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail: sklep@hak.com.pl. Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
    • wymiany towaru
    • naprawy towaru
      W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
    • odstąpieniu od umowy,
    • obniżeniu ceny.
      Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.
      Reklamacje można zgłaszać telefonicznie lub mailowo, a towar należy wysłać na adres: HAK, ul. Jerzmanowska 8f, 54-519 Wrocław. W przypadku niezgodności towaru z umową, konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru. Jeżeli jest to niemożliwe lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami, sprzedawca może odmówić spełnienia żądania.
  2. Prawo odstąpienia od umowy:
    • Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia objęcia towaru w posiadanie.
    • Aby skorzystać z prawa odstąpienia, konsument musi przesłać jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz odstąpienia, pismo pocztą lub e-mail).
    • Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
    • Zwrot towaru należy dokonać na adres: HAK Sp. z o.o., ul. Jerzmanowska 8f, 54-519 Wrocław. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  3. Odpowiedzialność sprzedawcy: 
    • Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeśli wybrana przez Konsumenta opcja jest niemożliwa do zrealizowania lub wiązałaby się z nadmiernymi kosztami dla Sprzedawcy. Jeśli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
    • Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od momentu poinformowania przez Konsumenta o braku zgodności towaru z umową, bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel jego zakupu. Koszty naprawy lub wymiany, w tym koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca
  4. Wyłączenia od Prawa do Odstąpienia: 
    • Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do towarów produkowanych na zamówienie, towarów które po dostarczeniu zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, a także w innych przypadkach wskazanych w regulaminie.
  5. Terminy i warunki zwrotu:
    • Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy.
    • Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Kontakt
  • Adres do zwrotów i reklamacji: HAK Sp. z o.o., ul. Jerzmanowska 8f, 54-519 Wrocław
  • Kontakt telefoniczny: +48 519 367 121, +48 538 629 233, 71 349 35 02
  • E-mail: sklep@hak.com.pl
 
 
 
 
Zapraszamy do kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji i zwrotów.
 
 
 
 
Formularz reklamacji produktów dla konsumentów
Formularz zgłoszenia reklamacyjnego/naprawy dla przedsiębiorców
 
 
 
0
Lista
0
Koszyk