Smar EPX 0/00/000 - smar litowy o różnej konsystencji wg klasy NLGI. Zastosowanie dodatków polepszających wpływa na zwiększenie własności smarnych, przeciwutleniających i przeciwkorozyjnych.
Charakterystyka:
-
zmniejsza zużycie i tarcie,
-
wykazuje odporność na działanie wody i utlenianie,
-
chroni przed korozją,
-
temperatura pracy od -20ºC do +100ºC,
-
klasa NLGI :
-
smar EP 0- 0- konsystencja półpłynna-do smarowania przekładni zębatych, walcowych, stożkowych,
-
smar EP 00- 00 - konsystencja płynna-do uszczelnienia przekładni,
-
smar EP 000- 000- konsystencja płynna - do smarowania przekładni mechanizmów,
-
dostępny w opakowaniach 9,0kg; 52,0kg; 180kg;
Zastosowanie:
-
przemysł, motoryzacja, warsztaty, gospodarstwa rolnicze i domowe,
-
do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych w pojazdach samochodowych i innych urządzeniach pracujących,
-
do smarowania i uszczelniania przekładni.
Klasa konsystencji NLGI (National Lubricating Greases Institute), według konsystencji smarów, zmierzonej liczbowo jako zakresy penetracji po ugniataniu. Penetracja jest podstawowym parametrem oceny jakości smarów i wpływa na ich dobór do określonych węzłów tarcia. Klasyfikacja NLGI została przedstawiona w ISO 6743-99.
Klasa konsystencji NLGI |
Klasa wg NLGI |
Konsystencja |
000 |
płynna |
00 |
płynna |
0 |
półpłynna |
1 |
bardzo miękka |
2 |
miękka |
3 |
średnia |
4 |
półtwarda |
5 |
twarda |
6 |
bardzo twarda |
7 |
bardzo twarda |
konserwacja
smar
smary
smary samochodowe
smary litowe
WS1231
WS 1231
ws1231
ws 1231