Pasy transportowe znajdują zastosowanie przy mocowaniu ciężkich ładunków w transporcie drogowym, morskim i lotniczym. Jest to zdecydowanie najpopularniejsza metoda zabezpieczania ładunku. Najczęściej stosowane przez kierowców samochodów ciężarowych, dostawczych. Świetnie sprawdzają się również przy transporcie samochodów na lawetach.
W wersji standardowej ściągacz pasowy składa się z grzechotki (urządzenie napinające) oraz dwóch części taśmy zakończonej hakami. Materiał, z których zostały wykonane pasy jest bardzo odporny na przecieranie. Grzechotka ściągacza wykonana ze stali galwanizowanej, haki mocujące ocynkowane.
Mniejsze modele nazywane ściągaczami turystycznymi świetnie sprawdzają się przy zabezpieczeniach mniejszych ładunków w bagażnikach samochodów i małych przyczepach.
LC - zdolność mocowania - najwyższa siła, dla której pas mogą być użyte przy mocowaniu.
|
LC - zdolność mocowania w układzie prostym |
|
LC - zdolność mocowania w opasaniu |
Zalety
-
idealne rozwiązanie dla ciężkich ładunków
-
odporne na uszkodzenia mechaniczne, ścieranie, temperaturę;
-
wykonane z bardzo wytrzymałej taśmy polyester;
-
dźwignia napinacza zabezpieczona przed samoczynnym otwarciem;
-
bezpieczne - testowane w naszym laboratorium w procesie wytwarzania;
-
gwarancja 12 m-cy
Charakterystyka
-
produkowane zgodnie z normą EN 12195-2;
-
zakres temperatury pracy: od -40oC do +120oC
-
współczynnik bezpieczeństwa na pasy 3:1
-
współczynnik bezpieczeństwa grzechotki 2:1
Podstawowe różnice między napinaczami CLASIC i ERGO:
CLASIC - 5000
Nominlna siła napięcia STF - 375
|
ERGO - 5000
Nominalna siła napięcia STF - 500
|
|
TN1059
systemy zabezpieczenia ładunku
pasy transportowe mocujące
ściągacze pasowe
pasów transportowych
pas transportowy
pasy mocujące
taśmy mocujące
taśmy transportowe
pasy transportowe i napinacze
pas z hakami
pasy z napinaczem
pasy z hakami
pas z napinaczem
mocowanie ładunku
napinacze pasowe
pasy transportowe
TN 1059
tn1059
tn 1059